Career oportunities

Career at GO OFFICE

Ukoliko tražite mogućnost zaposlenja i sticanja iskustva u administrativno finansijskom sektoru GO Office traži talentirane zaposlenike koji će doprinijeti dosezanju naše ciljane vrijednosti,  bezkompromisnog kvaliteta usluge. Ukoliko ste zainteresovani da nam se pridružite pretražite otvorene pozicije i provjerite da li odgovaraju vašim profesionalnim ciljevima.

Giving a Presentation

Administrativni asistent za finansijske i opšte poslove

GO Office zapošljava

Opis radnih zadataka obuhvata poslove administriranja ulaznom i izlaznom dokumentacijom, office management, poslovi obračuna, virmisanja, likvidiranja, evidentiranja i arhiviranja poslovnih promjena, te vezanih radnih zadataka.
Prednost imaju kandidati ekonomske struke, sa naprednim znanjem sa radom na računaru, poznavanjem engleskog jezika, izuzetnim komunikacijskim sposobnostima. Od kandidata se očekuje posvečenost  radu, učenju i radu u dinamičnom okruženju.